درباره آسا WhatsApp ShareTelegram ShareFacebook ShareeMail تعداد بازدید : 15695

درباره آسا

  شرکت طب کار و کارگر از سال 1379 به عنوان يکي از اولين شرکت‌هاي ارائه دهنده خدمات طب کار و بهداشت حرفه‌اي فعاليت خود را آغاز نموده است. در طي اين مدت با استفاده از افراد متخصص و بهره‌گيري از مشاوره اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها و همچنين امکانات و تجهيزات پيشرفته، خدمات متعددي را در زمينه‌هاي طب كار، مهندسي بهداشت حرفه‌اي، برگزاري دوره‌هاي آموزشي و غیره به صورت کاملاً شاخص و با بالاترين کيفيت ارايه داده است. برای مشاهده شرکت های طرف قرارداد اینجا را کلیک کنید.

  اين شركت در سال 1392 در راستاي ارتقاي سطح كيفي خدمات طب كار و به استناد آئين‌نامه مراكز تخصصي طب كار مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی، اقدام به تاسيس «مركز تخصصي طب كار آسا[1]» نمود.

   مركز تخصصي طب كار آسا تحت نظارت و با مسئوليت فني دكتر سهرابي داراي بورد تخصصي طب كار و بيماري هاي شغلي فعاليت مي نمايد و با بهره گيري از پزشكان دوره ديده طب كار، كارشناسان بهداشت حرفه‌اي، شنوايي سنجي و بينايي سنجي و ساير تخصصهاي موردنياز معاينات بدواستخدام، دوره ­اي و اختصاصي آماده ارائه خدمات مي باشد. با طرح برون سپاري معاينات بدو استخدام توسط سازمان تامين اجتماعي اين مركز با عقد تفاهم نامه با سازمان مذكور در ليست مراكز مجاز به انجام معاينات پيش از استخدام موضوع ماده 90 تامين اجتماعي قرار گرفت. این مرکز عضو رسمی انجمن صنفی مراکز تخصصی طب کار استان تهران بوده و دکتر سهرابی مسئول فنی مرکز طب کار آسا به عنوان نایب رئیس انجمن انتخاب شده اند.

[1] آسا به معنی آسودگی و مایه وقار است.